Меню сайта
Категорії розділів
Новини [466]
Оголошення [94]
Вітання [49]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Пользователі відсутні...

[ Хто нас сьогодні відвідав ]
Г Hauiональна дитяча гаряча лінія Hauiональна гаряча лінія АКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 Гаряча лінія управління освіти Гаряча лінія харчування

Профорієнтація

  

 

Узагальнені результати профдіагностичного дослідження

учнів 9 та 11 класів

Вибір професії – така ж вічна тема, як і кохання. Та й наслідки професійного вибору для кожної людини не менш значимі, ніж вибір другої половинки. Навряд чи колись будуть створені програми безпомилкового вибору і в одній сфері, і в іншій. Правильний вибір професії дозволить підлітку реалізувати свій потенціал, уникнути невдач, розвиватися та бути матеріально захищеним.

З метою допомоги учням 9 та 11 класів у виборі майбутньої професії, соціально-психологічна служба школи протягом лютого 2016 року провела профдіогнастичне дослідження. Серед учнів випускних класів досліджувалися комунікативно-організаторські схильності особистостей (КОС), тип темпераменту (Методика Айзенка), диференційно-діагностичний опитувальник (Клімова).

РЕЗУЛЬТАТИ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 11 КЛАСУ

Важливу роль у виборі професії відіграють організаторські та комунікативні схильності, тобто вміння чітко та швидко налагоджувати ділові та товариські контакти з людьми, бажання розширити контакти, участь у групових заходах, вміння впливати на людей, бажання проявляти ініціативу і т. д. Саме ці якості досліджує методика КОС: високий рівень КОС спостерігається у 4 учнів (25 %) ; низький рівень КОС спостерігається у 7 учнів (44 %) ; у 3 учнів (19 %) продемонстровано КОС нижче середнього; 2 учнів (12 %) продемонстрували середній рівень КОС.

Диференційно-діагностичний опитувальник розмежовує професії за об’єктом спрямування на такі категорії: «людина – людина», «людина – техніка», «людина – знакова система», «людина – природа», «людина – художній образ».

Серед одинадцятикласників  3 % підійдуть професії типу «людина – природа»;        12 % - «людина – техніка», 20 % - «людина – людина», 20 % - «людина – знакова система» та 55 % - «людина – художній образ».

Діагностика типів темпераменту (Айзенка) дає змогу враховувати особливості характеру та їх вплив на вибір майбутньої професії. Зокрема, 19 % опитаних учнів  - холерики, 19 % - мають змішаний тип темпераменту – холерик / меланхолік, холерик / сангвінік, 19 % - меланхоліки; 31 % опитаних -  флегматики, 6 % - сангвініки.

Отже, більшість класу (44 %) має низький рівень комунікативно-організаторських схильностей, серед профнаправленостей домінують професії типу «людина – художній образ»; значна кількість опитаних учнів (31 %) – меланхоліки.

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ Є УЗАГАЛЬНЕНИМИ ТА БЕЗОСОБИСТІСНИМИ. ДАНА ІНФОРМАЦІЯ БУЛА ДОВЕДЕНА ДО ВІДОМА ШКОЛЯРІВ ТА МОЖЕ БУТИ НАДАНА БАТЬКАМ НА ІНДИВІДУАЛЬНІЙ ЧИ ГРУПОВІЙ КОНСУЛЬТАЦІЇ (ЗА ЗГОДИ БАТЬКІВ).

РЕЗУЛЬТАТИ ДІАГНОСТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 9 КЛАСУ

Важливу роль у виборі професії відіграють організаторські та комунікативні схильності, тобто вміння чітко та швидко налагоджувати ділові та товариські контакти з людьми, бажання розширити контакти, участь у групових заходах, вміння впливати на людей, бажання проявляти ініціативу і т. д. Саме ці якості досліджує методика КОС: більшість учнів 9 класу (38 %) мають середній рівень комунікативно-організаторських схильностей; по 21 % учнів мають рівень комунікативно-організаторських схильностей нижче середнього та високий рівень; по  10 % - низький та найбільш високий рівень КОС.

Диференційно-діагностичний опитувальник розмежовує професії за об’єктом спрямування на такі категорії:

«людина – людина», «людина – техніка», «людина – знакова система», «людина – природа», «людина – художній образ».

Серед дев’ятикласників 17 % підійдуть професії типу «людина – природа»; 7 % - «людина – техніка», 24 % - «людина – людина», 10 % - «людина – знакова система» та 10 % - «людина – художній образ».

Діагностика типів темпераменту (Айзенка) дає змогу враховувати особливості характеру та їх вплив на вибір майбутньої професії. Зокрема, 38 % опитаних учнів  - холерики, 7 % - мають змішаний тип темпераменту – холерик / меланхолік, по 3 % - холерики та сангвініки, більшість опитаних класу не змогли діагностувати тип темпераменту через неправдиві відповіді на питання методики.

Отже, більшість класу (38 %) має середній рівень комунікативно-організаторських схильностей, серед профнаправленостей домінують професії типу «людина – людина» та «людина – природа»; значна кількість опитаних учнів (48 %) – холерики.

РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ Є УЗАГАЛЬНЕНИМИ ТА БЕЗОСОБИСТІСНИМИ. ДАНА ІНФОРМАЦІЯ БУЛА ДОВЕДЕНА ДО ВІДОМА ШКОЛЯРІВ ТА МОЖЕ БУТИ НАДАНА БАТЬКАМ НА ІНДИВІДУАЛЬНІЙ ЧИ ГРУПОВІЙ КОНСУЛЬТАЦІЇ (ЗА ЗГОДИ БАТЬКІВ).

 

 

 

Мій кабінет
13:26
Вы вошли как: Гость
ОЛІМП
Інформ. джерела
  • Управління освіти Херсонської міської ради
  • Методичний кабінет
  • Програми для всіх
  • Світ розваг
  • Найкращі сайти
  • Пошук
    Hauiональна гаряча лінія офіційний веб-сайт системи Безоплатної правової допомоги Міська дитячя екологічна конференція «Карантин нам не завада!»(

    Херсонська загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступенів №37 ім. В. Дробота©DjVVS©2011-2024