В Херсонській ЗОШ №37 ім. В. Дробота був проведений практичним психологом Григор’євою Ю. О. та соціальним педагогом Кулаковою Н. М. тренінг для вчителів «Профілактика емоційного вигорання вчителів».
Професія педагога – одна із тих, у якій емоційне вигорання та синдром «професійного вигорання» є найбільш поширеними. Дуже важливим є питання вивчення особливостей виникнення, розвитку, перебігу, а головне – запобігання виникненню синдрому «професійного вигорання».
Учасники ознайомились з поняттям «вигорання», його основними причинами та симптомами, звільнялись від негативних почуттів та емоцій, навчались перетворювати негативні установки в позитивні, знаходили позитив в несприятливих ситуаціях та складали список справ, які приносять задоволення.
Цікавими були вправи, які сприяли емоційному розвантаженню вчителів.
Робота пройшла у теплій та невимушеній атмосфері. Кожен учасник із великим задоволенням працював, тому що запропоновані вправи та інтерактивні методи зробили процес пізнання цікавим, доступним та не обтяжливим.
Адекватне відношення до роботи і відведення їй належного місця у житті – найкраща профілактика професійного вигорання. Нажаль, у житті ми не завжди маємо змогу робити тільки те, що нам подобається, що приносить радість. А робота без радості – пришвидшує вигорання в багато разів. Якщо ж користуватися настановою «Не можеш робити те, що любиш – навчись любити те, що робиш», то ніяке професійне вигорання нам не загрожуватиме!
|