Меню сайта
Категорії розділів
Новини [466]
Оголошення [94]
Вітання [49]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Пользователі відсутні...

[ Хто нас сьогодні відвідав ]
Г Hauiональна дитяча гаряча лінія Hauiональна гаряча лінія АКТУАЛЬНО ПРО COVID-19 Гаряча лінія управління освіти Гаряча лінія харчування
Главная » 2013 » Июнь » 11 » Вимоги до рівня підготовленості учнів, що вступають до 1 класу
13:56
Вимоги до рівня підготовленості учнів, що вступають до 1 класу

За основу готовності дитини до школи приймається необхідний рівень розвитку дитини, без якого вона не може успішно навчатись у школі. Шлях розвитку кожної дитини індивідуальний, по-різному вони опановують навички читання або лічби, але головне, щоб на момент вступу до школи в дитини була розвинена здатність до навчання. Від неї залежить подальша адаптація учня до шкільного життя, оволодіння ним навчальною діяльністю.

Шкільна програма передбачає розвиток ключових компетентностей (вміння вчитися, інформаційно-комунікативна, загальнокультурна, здоровя збережувальна, громадянська, соціальна). Початкова школа активно працює над формуванням цих компетентностей, але основа закладається у дошкільному віці.

Якщо розглядати добукварний період навчання грамоти як узагальнення знань, одержаних у дошкільний період, то можна визначити основні вимоги, щодо розвитку дітей:

-         уміти слухати й розуміти усні висловлювання, короткотривалі тексти, що відповідають віку дітей;

-         розуміти поняття «речення», «слово», «звук», «буква»;

-          називати предмети (іграшки, оточуючі предмети, назви малюнків);

-         добирати слова - назви ознак і слова-назви дій знайомих їм предметів;

-          визначати кількість слів у простому реченні; / - визначати звуки і кількість їх у слові;

-          визначати місцезнаходження звука в слові;

-         розрізняти графічні схеми речень, слів (за допомогою умовних позначень, фішок);

-         виконувати звуковий аналіз простих за будовою слів, розрізняти голосні та приголосні звуки, тверді та м'які, глухі та дзвінкі тощо;

-   визначати кількість складів у слові, поділяти на склади, визначати наголошений склад;

-          вміти зливати звуки ПГ, ГП.

Щодо розвитку зв'язного мовлення, дитина, яка вступає до першого класу:

-    має знати твори усної народної творчості (загадки, прислів'я, приказки, скоромовки, казки, дитячі пісні) і авторські твори, що відповідають віковим особливостям старшого дошкільного віку в прозовій та віршованій формах;

-   мати словниковий запас, що дозволить складати зрозумілі висловлювання, відповідно до теми розмови;

-    називати своє ім'я, прізвище, відомості про свою родину, свій вік, адресу,називати пори року, дні тижня, кольори, назву свого міста, країни тощо;

-    декламувати напамять короткі віршовані твори (4-6 рядочків);

-    визначати картинки, що відповідають змісту твору чи висловлювання;

-    встановлювати послідовність подій за 2-3 малюнками до твору;

-     називати дійових осіб твору;

-     відтворювати короткі діалоги дійових осіб твору (інсценізація);

-     добирати кілька слів, доповнюючи тематичну групу;

-     вилучати зайве слово або предмет з групи;

-     сприймати на слух інструкції, щодо виконання навчальних дій чи ігрових завдань.

Мета дорослих - розширити коло пізнавальних інтересів дитини, сформувати вмотивованість дитини до навчання, саморозвитку, здатність сприймати інформацію, засвоювати її, вміння користуватись своїми знаннями.
Категория: Оголошення | Просмотров: 549 | Добавил: Tatyana | Рейтинг: 0.0/0
Мій кабінет
23:37
Вы вошли как: Гость
ОЛІМП
Інформ. джерела
  • Управління освіти Херсонської міської ради
  • Методичний кабінет
  • Програми для всіх
  • Світ розваг
  • Найкращі сайти
  • Пошук
    Hauiональна гаряча лінія офіційний веб-сайт системи Безоплатної правової допомоги Міська дитячя екологічна конференція «Карантин нам не завада!»(

    Херсонська загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступенів №37 ім. В. Дробота©DjVVS©2011-2024